PKP Intercity

Bądź zawsze blisko znajomych.

Kup bilet już teraz!
Naszą aplikację możesz pobrać za darmo. Ceny biletów są takie same jak w sieci sprzedaży

Szybki dostęp do biletów
Po zainstalowaniu aplikacji, rejestrujesz się, kupujesz bilet przed wejściem do pociągu

Łatwe korzystanie z aplikacji
Bilet pojawia się w aplikacji natychmiast po zatwierdzeniu płatności w zakładce „moje bilety”

Kontrola biletów
Potwierdzenie płatności oznacza skasowanie biletu. Skasowany bilet znajdziesz w zakładce „moje bilety”. Jest tam też historia już nieaktualnych biletów
Zabierz mPay ze sobą.
BILET W TELEFONIE
Aplikacja mPay umożliwia zakup biletów PKP INTERCITY przez telefon. Po zakupie bilet zostanie przypisany do Twojego nr telefonu, nie musisz drukować żadnych dodatkowych potwierdzeń.
Aby zakupić bilet wybierz ikonę:
INTERCITY lub Koleje i busya następnie zmień operatora na Intercity.
(przed zakupem biletu należny zasilić portmonetkę lub podpiąć kartę płatniczą)
Pożyczka przez telefon na dowód
Aby korzystać ze wszystkich możliwości finansowych oferowanych przez mPay, musisz zweryfikować swoje konto za pośrednictwem dokumentu tożsamości. Po dokonaniu tej czynności będziesz mógł bez problemu wziąć pożyczkę, wybierając odpowiednią opcję w menu aplikacji mPay. Bez skomplikowanych procedur, których wymagają inni pożyczkodawcy i z którymi muszą mierzyć się sfrustrowani pożyczkobiorcy!
Szybkie pieniądze online w mPay
Jeśli interesuje Cię pożyczka na 61 dni – nie ma łatwiejszego sposobu na jej uzyskanie niż wnioskowanie za pośrednictwem mPay. Pożyczka przez aplikację to idealny wybór dla tych, którzy lubią wszystkie sprawy załatwiać przez internet i stawiają na elektroniczne finanse. Aplikacja VIVIGO – czy raczej pożyczka VIVIGO (dawniej Vivus) w aplikacji mPay – wykorzystuje czytelny interfejs oraz przedstawia jasne warunki udzielania pożyczek. W aplikacji znajdziesz wzór umowy, formularz informacyjny i informacje o pośredniku. Możesz je pobrać i szczegółowo się z nimi zapoznać.

Oszczędność czasu i wygoda
Możesz kupić bilet przez aplikację Mobilną, nie szukając kiosku i nie martwiąc się, że Twój pociąg odjedzie

Unikasz kolejek i stresu
Śpieszysz się i chcesz kupić bilet, ale przy kasie jest długa kolejka, z aplikacją mobilną mPay kupisz bilet bez kolejek.

O dowolnej porze dnia
Z aplikacją mPay możesz kupić bilet o dowolnej porze dnia i nocy, od poniedziałku do niedzieli, również w święta.
Dzięki Portmonetce i karcie debetowej mPay, możesz swobodnie korzystać ze środków.
1. Uruchom
Pobierz i ruchom aplikację mPay. Przejdź do zakładki "Moje Finanse" i kliknij "Przelej".
2. Podaj numer
Wprowadź lub wybierz z listy kontaktów numer użytkownika mPay, do którego chcesz przesłać środki.
3. Potwierdź PIN
Wprowadź kwotę przelewu. Naciśnij "Dalej" i zweryfikuj transakcję swoim mPay PINem.
Wymiana biletu
Bilet możesz wymienić, jeśli chcesz:
- wyjechać w innym dniu lub o innej godzinie,
- jechać poza wybraną stację przyjazdu,
- jechać innym pociągiem,
- zmienić klasę wagonu,
- zmienić kategorię miejsca,
Wymiana polega na zakupie nowego biletu i zwrocie posiadanego. Obydwu czynności dokonasz w aplikacji mPay.
Bilet jednorazowy, rezerwację miejsca do siedzenia oraz bilet na przewóz możesz wymienić nie później niż na 5 minut przed planowym odjazdem pociągu ze stacji wyjazdu wskazanej na wymienianym bilecie.
Bilet odcinkowy możesz wymienić przed pierwszym dniem jego ważności.
Jeżeli nie zdążyłeś wymienić biletu jednorazowego to musisz:
- poświadczyć niewykorzystany bilet,
- kupić nowy bilet,
- wystąpić do PKP Intercity z wnioskiem o zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet.
Poświadczenie uzyskasz w kasie biletowej lub w pociągu na zasadach, które określa Regulamin przewozu osób, rzeczy i zwierząt przez Spółkę „PKP Intercity”.
Zwrot biletu
Bilet jednorazowy, rezerwację miejsca do siedzenia oraz bilet na przewóz możesz zwrócić w aplikacji mPay nie później niż na 5 minut przed wskazaną godziną wyjazdu.
Bilet odcinkowy możesz zwrócić w aplikacji mPay najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie jego terminu ważności. Instrukcja zwrotu biletu i pieniędzy za niego określona jest w regulaminie serwisu.
Jeżeli nie zdążyłeś wymienić biletu jednorazowego to musisz:
- poświadczyć niewykorzystany bilet,
- kupić nowy bilet,
- wystąpić do PKP Intercity z wnioskiem o zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet. Poświadczenie uzyskasz w kasie biletowej lub w pociągu na zasadach, które określa Regulamin przewozu osób, rzeczy i zwierząt przez Spółkę „PKP Intercity”.
O zwrot pieniędzy za częściowo niewykorzystany bilet jednorazowy lub odcinkowy możesz wystąpić z wnioskiem do PKP Intercity. Bilet jednorazowy musisz poświadczyć w pociągu, a z biletu odcinkowego zrezygnuj w aplikacji mPay.
Jeżeli masz fakturę VAT do swojego biletu, to o zwrot pieniędzy za całkowicie niewykorzystany bilet musisz wystąpić z wnioskiem do PKP Intercity. Przy zwrocie pieniędzy za bilet PKP Intercity potrąca 15% odstępnego.
Regulamin
Regulamin korzystania z usługi PKP Intercity w aplikacji mPay znajdziesz tutaj
Gotowi by zacząć?
Pobierz aplikację mPay dostępną w najpopularniejszych sklepach z aplikacjami!



FAQ - Pożyczka na telefon w mPay
Masz dodatkowe pytania związane z przelewami w aplikacji mPay? W takim razie zajrzyj do naszej sekcji FAQ, w której znajdziesz odpowiedzi, na najczęściej zadawane pytania.
Pożyczka na dowód bez dochodów
Pożyczkę w VIVIGO (dawniej Vivus) otrzymasz bez zaświadczenia o dochodach czy zatrudnieniu. Do wnioskowania o pożyczkę wystarczy dowód osobisty, aktualny numer telefonu komórkowego i dane do osobistego konta bankowego.
Pożyczka dla osób z komornikiem?
Vivus udziela pożyczki w oparciu o wiarygodność finansową klientów. Chroni to obie strony umowy. Każdorazowo decyzja o udzieleniu pożyczki podejmowana jest indywidualnie w oparciu o szereg czynników.
Pożyczka bez umowy o pracę?
Do uzyskania pożyczki w Vivus nie potrzebujesz umowy o pracę. Mogą zdecydować się na nią osoby pracujący na umowie o dzieło lub umowie zlecenie i studenci.