Wycofanie środków z portmonetki mPay jest możliwe na dwa sposoby:
1. Weryfikacja konta w instrumencie płatniczym mPay – dzięki weryfikacji system płatniczy nadaje większe uprawnienia m.in. możliwość samodzielnego wypłacenia środków na konto bankowe.
Link do szczegółowych informacji związanych z weryfikacją:
https://www.mpay.pl/weryfikacja/
2. Zamknięcie konta w mPay — spowoduje to wygenerowanie instrukcji, za pomocą której będzie można wypłacić środki.
Zgodnie z powyższym opisem konto można, zamknąć logując się samodzielnie na koncie internetowym pod adresem:
Link do strony: https://system.mpay.pl/site/login
Wybierając:
Menu > Ustawienia > Usuń konto
Oczywiście, Pracownik Biura Obsługi Klienta może zamknąć konto w tym celu, prosimy o przesłanie wniosku o wypowiedzenie umowy.
Konto można zamknąć niezależnie od tego czy klient jest zweryfikowany, częściowo zweryfikowany, bądź niezweryfikowany.