Użytkownik zweryfikowany
Zmiana danych jest możliwa w sekcji Konto > Dane > Dane Użytkownika.
Dane podlegające edycji:
– numer telefonu (zmiana wymaga potwierdzenia kodem SMS),
– adres e-mail (zmiana wymaga potwierdzenia kodem SMS),
– dane adresowe i korespondencyjne.
Zmiana imienia i nazwiska nie jest możliwa ani samodzielnie, ani za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. Aktualizacja tych danych może nastąpić wyłącznie poprzez ponowną weryfikację nowym dokumentem tożsamości, co spowoduje automatyczną aktualizację tych danych na koncie mPay.
Użytkownik niezweryfikowany
Zmiana danych jest możliwa w sekcji Konto > Dane > Dane Użytkownika.
Dane podlegające edycji:
– imię i nazwisko,
– numer telefonu (zmiana wymaga potwierdzenia kodem SMS),
– adres e-mail (zmiana wymaga potwierdzenia kodem SMS).